Lexus ES
NOWY LEXUS ES JUŻ OD 1 900 NETTO ZŁ/MC W LEASINGU KINTO ONE. Lexus ES z krótkim terminem oczekiwania. Zapytaj Doradcę!
Sylwetka pojazdu zachwyca wydłużonym dachem w stylu coupé, a wnętrze — przestronnością i elegancją na miarę flagowego sedana. Fotele ze skórzaną tapicerką mają idealną ergonomię i nawiązują do tych stosowanych w modelu LC, czyli naszym sportowym coupé. Za sprawą zupełnie nowej platformy, konstrukcji zawieszenia oraz układu kierowniczego Lexus ES perfekcyjnie zachowuje się na drodze, a jego prowadzenie jest wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem.
POZNAJ LEXUSA ES
Zgodnie z zasadą „Always On” („Zawsze gotowi”), projektanci i inżynierowie Lexusa nieprzerwanie pracują nad rozwijaniem swoich modeli. Dotyczy to także Lexusa ES, którego nowa wersja została znacząco udoskonalona w porównaniu z modelem zaprezentowanym w 2018 roku klientom z Europy Zachodniej i Środkowej. Ten jakże ważny dla klientów biznesowych samochód jest dostępny w Europie z samoładującym się napędem hybrydowym 4. generacji. Nowy ES cechuje się jeszcze lepszym poziomem wyciszenia i bardziej komfortowym zawieszeniem. Inżynierowie Lexusa uzyskali jeszcze bardziej precyzyjną, płynną koordynację między przyspieszaniem, hamowaniem i kierowaniem w każdej sytuacji.
ODWAŻNA SYLWETKA

Nowy ES to jeszcze wyższy poziom jakości i elegancji, które zyskały uznanie posiadaczy tego modelu. Sylwetka samochodu nabrała bardziej nowoczesnego wyglądu dzięki nowym kształtom grilla i reflektorów.
ZACHWYCAJĄCE WNĘTRZE

We wnętrzu, które wyewoluowało w spokojną i nowoczesną przestrzeń, pojawił się nowy kolor: Forest Brown. Dodatkowo, zgodnie z podejściem marki Lexus, w którym człowiek jest najważniejszy, w każdym szczególe poszukiwano możliwości wygodniejszej obsługi samochodu. W ten sposób system multimedialny Lexusa ES zyskał wyświetlacz dotykowy, a przełączniki skupiono wokół kierownicy.
SAMOŁADUJĄCY ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

Hybrydowa jednostka napędowa nowego Lexusa ES odznacza się bardzo niskim zużyciem paliwa (ok. 4,7 l /100 km w cyklu mieszanym), minimalną emisją niepożądanych substancji oraz doskonałą reakcja na naciśnięcie pedału przyspieszenia. Wykorzystuje ona pracujący w cyklu Atkinsona 2,5-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy o ultrawysokiej sprawności oraz lżejszy, bardziej zwarty silnik elektryczny o większej mocy. Łączna moc układu wynosi 218 KM. Napęd hybrydowy wyróżnia również brak wielu elementów podatnych na zużycie charakterystycznych dla napędów konwencjonalnych m.in.: turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego, sprzęgła, alternatora, paska klinowego.
BEZKOMPROMISOWE BEZPIECZEŃSTWO

O Twoje bezpieczeństwo dba Lexus Safety System+ 2.5 (LSS+ 2.5), który w modelu ES 300h obejmuje dwie nowe, zaawansowane funkcje. System monitowania ruchu poprzecznego przed pojazdem wykrywa nadjeżdżające pojazdy i pieszych podczas poruszania się po skrzyżowaniu. System awaryjnego wspomagania kierownicy pomaga natomiast sterować kierownicą, gdy pieszy znajduje się bardzo blisko. W modelu ES 300h po raz pierwszy zastosowano funkcję zmniejszania prędkości na zakręcie, która aktywuje się, gdy konieczne jest ograniczenie szybkości podczas korzystania z dynamicznego tempomatu radarowego. Ponadto, adaptacyjny system świateł drogowych BladeScan™ pomaga lepiej rozpoznawać pieszych i znaki drogowe z większej odległości, nie oślepiając przy tym nadjeżdżających pojazdów.
USŁUGI ŁĄCZNOŚCI

Ciesz się wygodą i spokojem, jakie daje możliwość śledzenia drogi, nawigowania do miejsca docelowego po zaparkowaniu i zarządzania opieką nad Twoim ES 300h online, bez wychodzenia z domu. Dzięki Apple CarPlay® i Android Auto® możesz wyświetlać i uzyskiwać dostęp do aplikacji smartfonów na ekranie dotykowym o przekątnej 12,3 cala, który został przesunięty do przodu, aby bardziej skupić się na kierowcy i ułatwić mu widoczność.